Wycieczka do Bukowiny Tatrzańskiej w ramach projektu Comenius Regio.

26.09.2014r. o 17:00 Zwycięskie drużyny, które zwyciężyły z konkurencji na najlepszy pomysł biznesowy, w ramach projektu Comenius Regio "Ja też potrafię być przedsiębiorczy" wyruszyły na weekend do Bukowiny Tatrzańskiej. Weekendowy pobyt był nagrodą dla 15 uczniów i ich opiekunów, w całości sfinansowany ze środków projektu. Około godziny 20:00 nasza grupa dotarła do pensjonatu "U Borzana" w Białym Dunajcu i zostalismy zakwaterowani w pokojach. Pyszna kolacja przygotowana przez gospodynię wszystkim bardzo smakowała. Następnego dnia rano po śniadaniu pojechaliśmy na termy do Bukowiny Tatrzańskiej. Kiedy wszyscy byli przebrani wyszliśmy na halę basenową gdzie spotkaliśmy się z ratownikiem, który opowiedział nam o regulaminie kompleksu. Pływaliśmy do godziny 14:00 po czym zjedliśmy obiad i znów wróciliśmy na baseny. Była mega świetna zabawa wszyscy wyszliśmy zadowoleni. Po powrocie zjedliśmy kolację i rozeszliśmy się do pokoi, zmęczenie po całym dniu w wodzie dało o sobie znać. Ostatniego dnia rano spakowaliśmy się i po śniadaniu wyruszyliśmy w góry. Nasz kierowca zawiózł nas pod skocznię "Wielka Krokiew" skąd zaczęliśmy prawie pięciogodzinną wyprawę po górach. Trasa była długa i wyczerpująca ale wszystko się udało i wszyscy dumni z siebie chociaż bardzo zmęczeni dotarliśmy Doliną Białego do Sarniej Skały. Cały trud wędrówki został nam wynagrodzony pięknymi widokami. Pogoda była bajeczna, widoki tak piękne, że nie chciało nam się ruszyć z miejsca, przez samym nosem mieliśmy Giewont i widok na ośnieżone szczyty Tatr. Schodziliśmy przez Kalatówki, wiec całą powrotną drogę także mieliśmy przepiękne widoki dookoła. Kiedy zeszliśmy to zjedliśmy zasłużony obiad i popędziliśmy zakupić pamiątki. O 16:00 weszliśmy do busa i wyruszyliśmy w podróż do domu. Około 20:00 przyjechaliśmy pod szkołę. Wszyscy są bardzo zadowoleni i na pewno będziemy chcieli jeszcze tam wrócić. :) Super wycieczka i super nagroda za udział w projekcie. Warto było!