Erasmus+ „BuddERS – młodzi przedsiębiorcy w szkole”

Sprawozdanie uczniów z 6-dniowego pobytu w Mediolanie, w dniach 31.08-05.09 2015, w ramach realizacji projektu Erasmus+ „BuddERS – młodzi przedsiębiorcy w szkole”

1 Dzień w Mediolanie
Dnia 31 sierpnia 2015 roku wraz z klasą pierwszą i drugą gimnazjum wybraliśmy się do Mediolanu na realizowanie projektu Erasmus +. O godzinie 9.00 spotkaliśmy się na zbiórce przed szkołą, a następnie autobusem pojechaliśmy do Krakowa na lotnisko Kraków Balice. Nasz lot był planowany na godzinie 12.25 jednak z powodu opóźnienia odbył się o 13.00.Samolotem lecieliśmy około 1,5 godziny. Po wylądowaniu w Mediolanie udaliśmy się autobusem do swojego hostelu, w którym mieszkaliśmy razem z naszymi starszymi przyjaciółmi z Bułgarii i Włoch. Po przyjeździe do hostelu każdy udał się do swojego jednoosobowego pokoju gdzie mieliśmy parę minut na mały odpoczynek. Następnie metrem udaliśmy się na zajęcia w grupach międzynarodowych. Niestety trochę się spóźniliśmy i zdążyliśmy tylko na kilka zabaw. Pomimo to świetnie się bawiliśmy i poznaliśmy naszych przyjaciół z innych krajów. Po zajęciach udaliśmy się na kolację, która odbyła się około godziny 20.00 do naszego hostelu. Po kolacji wróciliśmy do swoich pokoi gdzie mieliśmy czas na rozpakowanie się. Tego dnia wszyscy z powodu zmęczenia dosyć szybko poszli spać. Uważam, że ten dzień pomimo, że w większości minął nam na podróży był bardzo ciekawy i miło go spędziliśmy.