Hiszpania

W dniach od 3 do 6 października dziewięcioro uczniów klas trzecich i czworo opiekunów pojechało do Hiszpanii w ramach realizacji projektu Comenius: Healthy Food, Healthy Children - Healthy and Strong Europe. Mieszkaliśmy w miejscowości Campo de Criptana około dwóch godzin od Madrytu. Pierwszy dzień upłynął pod znakiem podróży z Polski do Monachium i w końcu do Madrytu. Skąd udaliśmy się do naszego hotelu, w którym później mieliśmy czas wolny. Drugiego dnia uczestniczyliśmy w zajęciach razem z naszymi hiszpańskimi kolegami. Wraz z nimi malowaliśmy logo Comeniusa. Później zwiedziliśmy muzeum Don Kichota, następnie zjedliśmy kolację wraz z nauczycielami z Włoch, Finlandii i Hiszpanii. Mieliśmy też okazję obejrzeć pokaz tradycyjnego, miejscowego tańca i nauczyć się gry na kastanietach. Kolejnego dnia była całodniowa wycieczka do Toledo. Zwiedziliśmy tam meczet, synagogę i katedrę. 06.10. Wracaliśmy już do Polski, ale udało nam się jeszcze zwiedzić Madryt. Pogoda nam dopisała. Naszym nauczycielom dziękujemy za opiekę i barrrrdzo udany wyjazd.