Wycieczka do kina 8 XII 2016 r

Wycieczka do kina 8 XII 2016 r. Dnia 8 grudnia 2016 roku odbył się w naszym gimnazjum wyjazd do kina dla klas 1-3, na film "Nowy początek". Około godziny 8:30 zebraliśmy się przed szkołą i wkrótce potem wyruszyliśmy w podróż do Krakowa. Humory dopisywały, z chmur przebijało się do nas słońce, a cała podróż była spokojna i przebiegła w przyjemnej atmosferze. Po dojechaniu na miejsce udaliśmy się spacerem na krakowski Rynek Główny, gdzie mogliśmy podziwiać Bożonarodzeniowy targ i przepiękne krakowskie szopki świąteczne. Szopki urzekły nas precyzyjnym wykonaniem i pięknymi barwami. Stragany pełne były wszelakich misternie wykonanych rękodzieł i pamiątek. Na każdą warto było zwrócić uwagę, a co ładniejsze znalazły się potem w siatkach z zakupami naszych uczniów. Sam Rynek był pięknie ozdobiony, górowała zaś nad nim strzelista, piękna choinka. Tam naprawdę można było poczuć świąteczny klimat! Z rynku skierowaliśmy się do McDonalda i do KFC, aby tam posilić się przed seansem. Tutaj uczniowie mogli do cna opróżnić swoje portfele, jeśli nie zrobili tego już wcześniej. :-)
Po posiłku przyszedł czas na centralny punkt wycieczki, a mianowicie na seans filmowy. Odbył się on w mieszczącym się na Rynku Kinie Pod Baranami, gdzie sala zarezerwowana była specjalnie dla nas. Kino to, małe i dosyć kameralne, ma jednak wspaniały klimat, który odczuliśmy podczas seansu. Od razu po zajęciu miejsc można było poczuć się "jak u siebie". Co jednak z samym filmem? "Nowy początek" – film niesamowicie inteligentny, do maksimum angażujący widza, operujący zaskakującymi zwrotami akcji, realistycznymi efektami specjalnymi i pełen doborowej obsady aktorskiej, w pełni potwierdził bardzo dobre recenzje, które wcześniej zebrał. Skłonił on nas do refleksji i do dłuższego zastanowienia się.
Główne przesłanie jakie płynie dla widza to siła komunikacji: jak wiele możemy wspólnie zrobić, jak łatwo rozwiązać każdy konflikt, jeżeli tylko będziemy ze sobą rozmawiać i współpracować . Jednym słowem – obraz, który będziemy pamiętać jako jeden z lepszych filmów science- fiction w ostatnim czasie.
Po filmie około godziny 15:00 wróciliśmy do szkoły.
Wycieczka ta była świetnie spędzonym czasem, znakomitym "wstępem" do zbliżających się świąt. Podróż wypełniona była śmiechem i dobrą zabawą. Czekamy na więcej takich wyjazdów!